August 6, 2013

Trial Dah Nak Dekat Woiii -_-

Assalamualaikum :)

Hello!! Okay,as you guys know,after raya is TRIAL ~~~~~~~ Oh maii~~ macam manalah aku nak hadapi minggu cuti ni. Aku bukak je TWITTER,hambek kau. Semua batch 96 asyik dok update pasal HAPPY TRAYAL . Which means TRIAL + RAYA. Memang happy betul trayal kali ni -_- Banyak kawan-kawan aku yang attend tuition classes for add math,sejarah and even BM pun ada. Haaa,nampak tak dekat situ yang sebenarnya subjek BM ni lagi susah dari subjek Sejarah. No offend but true. Even aku yang perasan terer bahasa ni pun tak pernah dapat A untuk BM. Paling tinggi pun la,i tell you,dapat B+ je. Bila ayah aku tengok result BM aku yang gah tu,terus dia membebel. -_- Dia cakap :

Ayah : Anak orang Jawa,tapi tak reti cakap Jawa. Reti cakap Melayu je. Bila exam,Bahasa Melayu jugak kau sangkut. Aish,tak faham betul la ayah. 




LOL untuk ayah :D Nak buat macam mana. BM susah sangat -_- Back business. Trial oh trial. Kau betul-betul menghantui cuti aku. Terima kasihlah ehh. Walau apa pun,I will do my best to score. My target is just 5 A je. Itu pun setakat nak cukup syarat je. InsyaALLAH boleh. Aku kan hebat :D

No comments: