August 16, 2013

Penat -_-

Assalamualaikum :)

Gue capek ahhh. Seriously,asal la aku rasa penat tahap gaban ni? Aku rasa aku tak adalah buat kerja sangat hari ni. Ermm. Haaaaaa! Maybe sebab aku penat tidur je kot. >.< Tak senonoh punya orang. Aish,hari ni macam biasalah kan.Kalau aku dekat rumah,jangan haraplah pukul 6 pagi nak nampak batang hidung aku yang tak berapa nak mancung ni dekat luar. Dah sah-sah lah aku still lagi di alam mimpi yang tak berapa nak indah. ^^v Mak aku pun bising pasal aku bangun lambat. Kepada mama, this is revenge. Nak qada'kan tidur yang kurang sempurna dan kurang cukup dekat asrama. Haha. So,masa cuti nilah aku nak kena manfaatkan cuti ni betul-betul. Lusa dah nak balik. Sebab tu aku dah start simpan buku teks,dan segala buku yang ada kaitan dengan SPM dalam luggage awal-awal. Aku malas nak hadap buku buat seketika ini. Teheeeeee! Balik asrama baru nak start revision. :3 *pemalas* Sejak masuk asrama ni kan,aku selalu sangat study last minute. A night before a test baru aku terhegeh-hegeh dok bukak buku. Lepas tu start stress. -_- Biasalah,aku selalu expect yang aku akan ingat if aku study a night before exam. But the reality is......


Oh maiiii~~~ So meeee! Aish,selalu sangat jadi benda ni dekat aku. Especially for BIO. Entah apa-apa je soalan yang keluar.Last-last aku main tulis je apa yang ada dalam kepala otak aku yang macam Einstein ni. Malas nak fikir lebih-lebih. Nanti stress. Kawan-kawan,stress tu tak baik untuk kesihatan. :)


No comments: