December 7, 2013

Life After SPM :)

Assalamualalaikum (:

Hello everybody! :D Seperti yang kita semua ketahui, saya, Putri Nur Sabrina telah MERDEKA ! :) Hahaa. Dah habis SPM kannnnn. So, apa yang aku nak buat after SPM? Entahlahh. Aku pun tak tahu wei. Nak kerja,but tak tahu nak kerja dekat mana. Rumah aku jauh dari shopping mall. Haaa,so what I just do is, duduk rumah je lahh. Banyak benda yang aku buat dekat rumah,such as, memasak,mengemas and membebel. Jyeaaahhh. :) But,aku rasa sangat bosan buat benda yang sama almost every day. Macam lifeless pun ada. Kawan-kawan aku yang lain sibuk dengan kerja and kelas memandu. And some of them,sibuk dengan cooking class. Oh maiiii~~~ Well planned. Aku? Errr,sepanjang dekat rumah ni,aku  belajar memasak dengan cik Google,buku resepi dan my ohsem chef mama and ayah. So far,so good. Mama ada ajar aku masak some simple cuisines. Ye lah,aku mana boleh masak benda-benda yang complex sangat, nanti terbakar dapur tuuu. Teheeeeee. 


Lepas ni,aku tak tahu nak buat apa. By the way,aku tengah tunggu result SPC. Kalau dapat (insyaAllah) aku pursue study bulan Januari ni. But,if tak dapat, aku sambung bulan 9 la kot. Ikut rezeki aku laa. Mak aihh,rasa berdebar pulak tunggu result SPM ni. -_-


No comments: