December 25, 2013

December 25th

Assalamualaikum (:

Hari ni,25 Disember 2013. Which means....CUTI ! Cakap pasal cuti ni kan,oh maii~ bosan yang teramat sangat. Betul lah apa parents aku cakap,aku memang tak reti nak manfaatkan cuti yang ada ni sebaik-baiknya. Man,what should I do? I have no idea how to spend my holidays. Study? Buku pun aku tak tahu aku campak tang mana. Well,I dah habis sekolah uollllsssss~ Duhh,habis sekolah is no fun! It makes my life boring. Got nothing to do. Bukak Facebook,nothing much to do. Chatting? Malas gila nak menaipnya. Nak update blog pun malas. Kat Twitter pun,takde benda yang best nak baca. Nak tweet pun,alahai,malasnyaaa. Nampak gayanya,next month memang aku dah nekad nak kerja. And take driving license.Bosan wei kalau duduk rumah. Tak ada benda nak buat. Paling tak pun,aku dekat rumah kemas rumah and do some random stuff. God,I want my life back. Life as a student in high school.


This Is Us. Ceh,macam ayat 1D je kan? Yeah. Miss them so badly. 

No comments: