October 29, 2011

Tagged Question from Lina :)

Assalamualaikum :D


Hi hi! Tahniah kepada Haikal Anuar yang telah menjadi orang pertama menjawab "Tagged Questions" aku semalam. Dia tak jawab dekat blog dia,but dia reply dekat Facebook :D Awak,thanks tau >.< Then,aku berkunjung ke blog Tajul Lina, Muahahhahaha! Dia pun dah jawab soalan-soalan yang aku bagi semalam. Gracias! Then,aku scroll page dia sampai ke bawah. Ceh ceh,dia pun tag aku -,- Soalan dia,FUUH! Bukan main lagi. Soalan dia dah macam reporter Melodi je aku tengok -,- Tak pe-tak pe. Orang dah tag,aku kena la jawab :)




Tengok tu. Soalan yang agak 'panas' -,-


Ok,disebabkan aku tak tahu nak buat apa hari ni,aku dengan rela hati menjawab soalan dari Cik Tajul kita :) Aku jawab direct jer. Malas nak post step-step dia. 

Dear Tajul Lina,this is my answer for all your questions. Aku jawab dengan jujur,by the way. Ikhlas dari hati dan perut aku :D Enjoy! (Y)

a) adakah anda peminat setia Dragon Ball?

-  Sangat la tak minat -,- Tapi,sangat suka tengok watak Goku. Comel habis :)

b) klau anda suke seseorang, apakah yang anda akan buat?

-  Kalau aku,aku akan pendam sahaja. Sebab kalau aku luahkan,dah tentu-tentu kena reject -,- Dan, aku akan start stalk dia dekat Facebook atau di luar :D

c) klau anda pandai main gitar, anda nak mainkan untuk siapa ?

- Gitar? Kalau aku,aku akan mainkan untuk orang yang nak dengar sahaja :)

d) siapakah orang yang anda paling sayang, selain daripada ibu bapa dan kaum kerabat?

- Sayang? Ramai yang amat :/ And "him" 

e) adakah sekarang ini anda sudah berpunya? berikan sebab klau tiada sesiapa

- Err,soalan yang boleh buat aku pengsan 5 hari -,-. Jawapannya,tak ada. Sebab, aku masih tak jumpa Prince Charming aku :') Wahai Prince Charming,di manakah dikau? :P

f) personaliti anda macam mana?

- Seorang yang gila-gila. Kuat memerintah.Quite secretive. Kuat mengelamun dan suka berangan :)

g) anda suka tengok movie apa?berikan sebab kenapa anda menyukai movie tersebut.

- The best movie yang aku pernah tengok ialah Lagenda Budak Setan.Sebab? Cerita ni sangatlah sweet. Meleleh air mata aku :')

h) Orang yang paling anda percaya siapa ?? nape..

- Aik,soalan ni macam khas ditujukan dekat aku je,wahai Tajul. Sorry Tajul,aku susah nak percayakan orang. Jangan tanya kenapa,aku sendiri tak tahu.

i) kalau anda bersedih, siapakah yang akan ceriakan anda 

- Soalan yang teramatlah simple. Anyone can cheer me up. Cuma,once aku sedih, it takes time to make me smile again.So,kepada mereka yang ingin berbuat demikian,silalah lakukannya dengan sabar yea.Sifat ini yang aku palinglah tak suka -,-

j) apabila andai menyukai seseorang, adakah anda menyukainya dengan sepenuh hati??

- Apa punya soalan. Dah tentulah jawapan dia "YA". 

k) last but not least, apakah impian anda

- Impian yang terbesar aku ialah --> untuk mendapat pekerjaan yang tetap pada masa hadapan. Dan mempunyai gaji yang agak lumayan. Oh yea,nak bina sebuah rumah untuk parents aku. Dan hantar diaorang ke Mekah untuk menunaikan fardhu Haji :D Dan yang paling aku nak sangat --> TWINS >.< Seorang lelaki,seorang perempuan. That all. :)

Tajul Lina. Dah puas dengan jawapan aku? If there's anything you want to ask me,just ask okay. Aku akan cuba jawab soalan tu :D




footnote : Penat menjawab soalan kau  Tajul. By the way,thanks for the questions okay? I appreciate it,a lot :) Ada jugak orang yang membantu aku mengisi kebosanan selepas PMR :D night-night people! :D




No comments: