December 22, 2011

Finally! You're Officially Mine :)

Assalamualaikum :D

Guess what? Hari ni merupakan hari yang ter-paling-sekali pentingnya kepada form 3 students macam aku. Sebab? Hari ni result PMR akan diumumkan.Awal-awal pagi lagi mak cik,pak cik dan sepupu-sepapat aku sibuk tanya pasal result aku. Macam diorang je yang ambil keputusan. Semua students mesti berdebarkan? Aku? Aku berdebar la juga. Sikit je. Hari ni,dengan tak ber-perasaan-nya,aku bangun pukul 9.30. Hebatkan? Macam tak nak ambil result je aku ni. >.< Lepas tu,aku sarapan dan online Facebook. Pukul 11 baru aku terkedek-kedek bersiap. Sampai je sekolah,aku tengok ramai gila parents yang datang. Okay,time ni,aku dah start nervous. Bukan sikit nervous aku ni,dah terlebih over-nervous.Tambah-tambah,dengan parents aku datang. Lagi bertambah nervous.Jangan bayangkan muka aku waktu tu macam mana. Dah tak macam rupa manusia tahu. -_- An hour later, result diumumkan. Aku rasa lega sikit bila Ustazah  Kamilah bagi tahu yang straight A's students tahun ni seramai 44 orang. Aku perasan yang Ustazah Kamilah pandang aku semacam.Hanya Allah je yang tahu perasaan aku waktu tu.Berdebar-debar kot. Alhamdullilah,all my hard work paid off.Result aku agak cemerlang. Thanks to Allah. Bila nama aku dipanggil,aku cepat-cepat naik atas stage. Whoaaa! Result aku cemerlang wei. <--riak sungguh -_- Maaf. Tengok muka aku. Akibat terlalu gembira. -_- Hodoh gila -_-

SEE THAT HAPPY FACE? LOL
Teruknya muka aku -_- Senyuman paling 'ikhlas' pernah aku bagi. Muka aku memang muka mintak penyepak,penampar dan segala pen- yang ada dalam kamus dewan bahasa dan pustaka. Sebelum turun dari pentas, Ustaz Wahid siap cakap lagi ; Awak jangan lari dari sekolah ni. Macam biasa,aku senyum je bila Ustaz Wahid cakap macam tu. :D Lepas dapat result,aku terus turun dari pentas. Mata aku sibuk cari mama dengan ayah. Lepas je aku jumpa kelibat diorang,aku terus peluk ayah. Ayah tanya aku punya result. After bagitahu,ayah peluk aku. Wei,aku tak pernah kena peluk ayah dengan mama  :') Mama terus menangis. Waduhh,syahdu sungguh >.< And yeah. Ni kali pertama aku tengok mama dengan ayah menangis. Terharu wei. Tak ada sesiapa pernah menangis sebab aku. Aku pun apa lagi,join sekali menangis. Aku yang terlebih over menangis. >.< Aku menangis macam budak kecik. Buat malu je. Tapi takpe,ia berbaloi. :') Lepas sesi berdrama aku tamat. Aku terus cari Puan Najmiah. Seorang wanita yang sangat aku hormati. Wah,ayat aku! Gramatis Bangett! >.< Jumpa je Puan Najmiah a.k.a Cikgu Bahasa Melayu yang aku kagumi :), sesi peluk-memeluk pun bermula. :) Aku berdrama sekejap. :O Biasalah,aku mana pernah lari dari drama,kan Shakif? :)
















:) Happy gila muka diorang :D Tahniah kawan :) You guys deserved it ^^ By the way,gambar-gambar ni aku curi  ambil dekat Fan Page sekolah. Wah,sekolah aku maju! Siap ada Fan Page lagi.Kau ada? Ngeee


footnote: Alhamdullilah.Thank You Allah :)




No comments: