January 25, 2012

MRSM Kuantan ;)

Assalamualaikum :D

O.K.A.Y,aku akan ke sekolah baru on 8 Feb. -_____________________- Aku taknak pergi boleh tak?  Kalau aku cakap macam ni dekat parents aku sah-sah aku kena sekeh dengan siku. Ye la,parents aku dah beli semua barang-barang yang nak diangkut ke sekolah tu. Baldi la,gayung lah and bla,bla,bla. Sekali pandang macam aku tak akan balik ke rumah aku ni lagi . -___________- Nak tahu tak,first time aku dapat offer sekolah tu,I was like ; '..............' Tak ada langsung riak happy and excited. Memang muka aku muka 10 sen. Jap,10 sen tu sikit sangat,kay,tambah lagi 10 sen. *up sikit saham aku. Merepek >.< Muka aku memang muka tak ada perasaan. Entah,aku sendiri tak tahu kenapa aku macam tu. Selama 3 tahun aku berdoa agar diterima masuk ke sekolah tu,and alhamdullilah,aku dapat. Menmang tak percaya aku dapat masuk sekolah tu. Itu yang dinamakan rezeki kan? :) Ayah aku tanya whether aku nak masuk sekolah tu or not. Dari gaya ayah aku cakap pun aku dah tahu yang memang dia harapkan anak-anak dia masuk sekolah tu. Ye ayah,kita nak masuk sekolah tu ;) 


Tak sangka aku dapat sekolah yang agak jauh dari Selangor. Kenapalah diaorang tak bagi aku masuk sekolah yang dekat-dekat dengan Cameron Highlands or Genting Highlands? Kan senang kalau aku nak enjoy :D *jap,dekat situ ada sekolah ke? Takde eh? Takpe,nanti wa bina satu :P Oh ye,classmates aku yang dapat sekolah berasmara berasrama penuh seramai 10 if I'm not mistaken la. Diorang semua dapat SBP. Tahniah kawan ;) Forget me not kay? :) Ramai gila kan? Nampaknya,makin pupus la manusia-manusia dekat kelas aku. Dan bertambah-tambah banyaklah orang rindu aku *ngeee~ aku memang kuat perasan. Awak-awak semua,jangan rindu mulut becok saya ni eh? :D 

footnote : Tik-tok-tik-tok. Grr,Dear time,can you please move a little bit slower? 





No comments: