December 9, 2012

Reply To : Anonymous

Assalamualaikum :D

Hello-hello di sana. Okay,dah berkurun aku tak menghupdate belog kesayangan aku ni :3 Sorrylah, aku busy gila dengan kerja rumah. Semenjak masuk MRSM ni,bapok banyakk kerja sekolah -,- Aish, setiap kali cuti panjang je,ada je 'holidays package' untuk student pemalas macam aku. Betapa kejam nya lah dunia ni -,- Okay,just now,aku membelek-belek comments box dekat post UKKM -,- 
Ada orang tanya


Ramai jugak junior-junior or adik-adik kecik dekat facebook tanya aku. Jawapannya, YA! Memang based on PMR's syllibus. Don't worry. Cuma, the question is quite tricky. Tak susah mana pun (berlagak kejap) :) Haha. InsyaAllah,korang semua boleh jawab. :D Oh yea,hope dapat jumpa one of my juniors dekat MRSM Kuantan nanti eh. Jangan tension sangat jawab soalan tu. Oh yea! Ada tips jugak ni ; kalau tak dapat jawab soalan tu, tembak je. Kalau tak sempat nak jawab, biarkan aje. Kena chill bila jawab soalan dia. By the way, good luck to all who's going to sit for UKKM :D 

            footnote: Aku berazam untuk jadi senior yang AWESOME dan penyanyang tahun depan :D

No comments: