December 31, 2013

New Year Eve

Assalamualaikum (:

Tik-tok-tik-tok-tik-tok. Ya Allah,6 hari je lagi tinggal. -_- Warrrgggghhhhh! Banyak benda tak settle lagi ni. Medical check up,barang-barang and borang-borang aku tak isi lagiiiii :( Oh maiii~~~ Malas-malas-malas! Bilalah aku nak jadi rajin ni? Entahhh. Basically,aku memang tengah pening ni. MARA suruh buat surat perjanjian lah,itulah inilah. Maiiii~ Konpiusss deh. >< Right now,I'm taking my break from those borang-borang yang banyak gila and kertas-kertas A4 yang aku tak tahu mana datang banyak sangat atas meja study ni. -_- Whatever. Eh,pejam celik-pejam celik esok dah tahun baru!!! Tak perasan pulak hari ni Dec 31. My very last day of being seventeen. Esok dah eighteen. Dah tua rupanya aku ni. Aku masih rasa yang aku ni baru tigo bolas. Lalalallala. So,apa azam new year aku ni? Haaa, kurangkan makan. ^^v badan ni dah besar macam gajah dah ni. LOL. Kuat sangat makan bila duduk kat rumah. Nak exercise,fuuuhhhhh, sekadar pasang niat didalam hati je laaa. Buatnya tidakkk.


So,aku nak ucapkan solamek tahun baru la yo. May Allah ease your plan this upcoming year. :D

No comments: