May 21, 2014

College Life

Assalamualaikum (:

Oleh kerana sibuk dengan tugasan yang menggunung,mengupdate blog merupakan sesuatu yang teramat malas sekali aku nak buat. This week,is the most hectic week evah! ( lol,so far). Why do I say so?? Hmmm. 2 projects need to submit by this week. 2 beb! Dua. Itu tak termasuk dengan pbl pre calculus lagi. Haaa,dengan summary english lagi. Oh yea,essay lagi. Practical lagi.Warrgghh. Banyaknya. Satu je conclusion aku dapat buat from this thing. Never do last minute work. And yes,aku buat benda tu. Last minute is my forte. Shoot! Haha. Tanggunglah kau put weii. Siapa suruh buat kerja last minute kann. Haa,padan lah dengan muka aku sendiri. But,i don't mind. Dah biasa. Bhahaha. Rh,eh. I baru habis practical grinding tadi uollszz. Haha. Satu beban dah takde. Boleh relax sikit. Memang waktu practical tadi, terhegeh-hegeh dok mencari suis,nak hidupkan mesin grinding pun setengah jam. Haha. Lawaklah aku ni.  So,after siap project grinding aku,we took selfies! Bhahahaa.

See? Muka eksited gua lepas habis practical. Haha. Paroh dah gini. Muka stress cari suis mesin. Haha. Hope dapat full marks for this project. Kalau tak,sia-sia jeh aku ambik masa setengah jam cari suis mesin tu. 






No comments: