July 3, 2014

Salam Ramadhan :)

Assalamualaikum (:

It has been a long time kan,aku tak mengupdate blog kesayangan nih. Dah rasa rindu gila nak menaip berjela-jela,pastu mengarut sikit,pastu cakap merapu bagai. Bhahaha. Sumpah rindu semua tu. Tapi,nak buat macam mana kan,iolls busy ahh. By the way,aku ni dah 2 minggu sebenarnya terperap dekat rumah ni. Maklumlah,baru lepas habis final kan.  *yeay* :3 Haha. Tamat sudah perjalanan hidup aku as a Sem 1 student. In two weeks time,I'll be Sem 2 student. InsyaAllah. Sementara nak tunggu cuti aku habis,aku dok melepak je lah dalam rumah ni. Niat nak kuruskan sikit badan ni haaa. Nampak gayanya,tinggal angan-angan je lah. Macam biasa. *peace* Duduk rumah,memang makan,tidur,makan,tidur je ah keje aku. Lulz. Nampak tak produktif langsung. Alahai. Oh ye,lupa nak ucap,Selamat Berpuasa ye kepada semua umat Islam di seluruh duni. Ecehceh,gaya aku dah macam retis dah,bagi ucapan bagai. Haduui. So,I'm gonna spend 2 weeks fasting dekat rumah. Then,another two weeks sambung dekat GMI then,tadaaaaa,RAYA >.< Hehe. Oh ye,dalam bulan Julai ni kan,ramai kawan-kawan aku yang dah sambung belajar. Goodluck ye kawan-kawan. Tuntutlah ilmu sebanyak mungkin. Ecehceh,apsal dengan aku nih? -,- 


Gembira aku dengar kawan-kawan aku dok cerita pasal U diorang. Ye lah,depa masuk U yang,pergghhh, very the high class. Eleh,aku pun high class jugak ann. GMI tuuuu,German lagi. Kau hado? Lulz. During the breaks,keje aku dekat rumah is mengemas dan memasak. Wahwah,dah boleh jadi calon isteri dah aku ni. Phuiii,dah start melalut dah aku ni. Adoi. Haha. Memasak ala kadar je. So,yeah. I guess I'll write more in the future. Assalamualaikum (:

No comments: