May 2, 2014

New Beginning

Assalamualaikum (:

How are you dear bloggers? It has been quite a long time I didn't update my blog. Sorry people! I'm kinda busy with my assignments,discussions,projects and etc. Sigh. Okay whatever. Last Monday,as usual, aku ada class for that entire MONDAY. Duhhh. Penat memang penat,but hey,I enjoyed my classes that typical Monday. Haaiihh. Nak dijadikan cerita,hari Isnin tu,ada kelas Communication and Presentation Skills. It is one of my favorite class. Yeay! Nak tahu sebab apa? Sebab,I can improve my communication skills and also,of course,my ENGLISH. Duhh. Memang nazak dah bak hangg English aku ni. Haha. But itu bukan benda yang aku nak share kat sini. My TTO,Miss Norazita (if you're reading this Miss,I just wanna say Hiii!) , ada cerita pasal HOW TO BE FASCINATING. Haha. Miss cakap, orang yang banyak membaca is very fascinating. I was like,REALLY MISS? Then,Miss pun bercerita pasal students-students dia. Waktu dia rancak bercerita tu,it makes me thinks of how awesomenya jadi budak yang banyak ilmu pengetahuan. Ye lah,membaca kan meluaskan pengetahuan. It makes me thinks again,I want to be AWESOME too. But first,aku nak cari hobi baru. Entah lahh,aku dah lama meninggalkan hobi aku. Apa hobi aku dulu? Hmmm,aku suka bertukang. lol. aku buat lawak jeh. Entah lahh,dah lupa dah. But now,aku nak buat something that is unique. Miss pesan before habis kelas haritu, " STUDENTS,BE UNIQUE." So,there you go. Aku nak sahut seruan miss tuh. hoho :D

No comments: