October 25, 2014

Whatever

Assalamualaikum (:


Hv you ever been in a situation where people misjudging you? Well,i've been in this situation for years since i was in primary school. Misjudging me about what? Well, MY.FACIAL.EXPRESSION. Seriously? Serious. Aku pun tak faham kenapa orang selalu sangat misjudged my expression. Sometimes, bila aku jalan sorang-sorang, dengan buat muka biasa-biasa je, oranc cakap aku in a abd mood. WHAT?!! Yes, bad mood. See,that's why aku tak faham. Tak faham manusia ni nak apa sebenarnya. K,over. Oh cmon! Bukan tu je. Ada satu hari tu,aku macam diam je seharian. Diam bukan bermakna aku sedih, moody or whatsoever. It's just,I want to be quiet,for that day. But when aku diam macam tu,orang sekeliling aku buat teori Einstein diorang. Bukan satu teori je,10 teori tau,i tell you. Haha. Itu lawak. Dah lah teori yang diorang buat tu tah apa-apa. Mengarut je lebih. Haha. Tapikan, walaupun teori diorang tah pape,that shows they actually 'notice' me. Hahahahahaha.


Oh ye. Roomate aku pernah cerita kat aku when she first time met me. Ok,kita buat throwback sikit. The first time she met me, dia cakap aku sombong. Well,that's the impression that people made on me. Dah bosannnnnnn. Dia pun cakap yang aku ada 'stay away from me' and 'mind your own business madafaka' aura when they met me. Bhahahahahahahahahahhaaa. Tidak kah anda fikir ini sangat lawak. Sokay lah. Manusia. Suka judge orang terlalu awal. When they get to know me, diorang kata aku gila. Otak senget and etc. Haha. See? Orang yg kononnya ada 'stay away from me' and 'mind your own business madafaka' aura ni tak de ahh sombong mana kann. Haha. Kbaii. 




1 comment:

hanna riesse said...

aku ke orang itu? hahaha. well, dont judge a book by its cover. btw, biasa laa.. people talk, nobody can stop. aku pun dah bosan kene.